اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الثالث عشر

اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الثالث عشر – قصص نيك محارم عربية

 
و انا لابس البوكسر ولاقيت الشرطة من العين السحرية و اتخضيت طبعا دخلت صحيت اسراء وقولتلها ادخلي نامي فالاوصة التانية بسرعة والبسي عباية وهي مش فاهمة دخلتاه و شيلت كل هدومها و لبست بنطلون و فانلة وعليهم الروب و طلعت وبفتح الباب وبعمل نفسي بزعق في ايه مين و كاني اتخضيت من وجودهم وبقولهم اؤمروا عايزين مين
الظابط : النقيب احمد سامي مع حضرتك عندنا امر بتفتيش الشقة
انا :امر بتفتيش شقتي انا ؟
الظابط:اه مش.حضرتك ياسر عبدال………… و حضرتك شغال في …….
قطعت كلامه وقولتله امر بتاع ايه طاعلي كرنيهاك انا هتصل برئيس مباحث القسم بتاع المنطقة بتاعتي وافهم
قاللي بلاش شوشرة احسنلك
قولتله انت مجنون ولا ايه وريني امر التفتيش دة دلوقتي
طلعه من جيبه وبكل احترام اتاكدت من مين عمل الحوار دة الشرموطة منى
قولتله اتفضل فتش دخل ولقي باب الاوضة اللي اختي فيها.مقفول وبيقوللي افتحها.قولتله استني اختي تصجي ،دخلت صحيتها و فهمتها وقلتلها تلبس عبايتها و طلعتها برة و قاللي بطاقتها بعد اذنك و انا فالحتة دي قلبت عليه ، قولتله نعم يا كسمك انت عاوز بطاقة اختي ليه وتصدق انا كان لازم اتصل بمديرك عشان يرفغك و رد عليا مقاطع بيقولي يبقي مش اختك ، روحت بعلو صوتي قولتله انت داخل تتهمني انا واختي يا حقير يا وسخ بايه دة الاهانة دي هرفدك بيها من الشرطة ومسكته وكنت هضربه ولاقيت اختي طلعتله بطاقتها عشان تخلص من المشكلة و لاقيتها اتصلت بابويا وعمي و الاتنين عقبال ما فتشوا الاوضة الاخيرة كانوا وصلزا ومعاهم كتيبة و ساعتها بقي واعتذر الظابط انه كان بيعمل شغله وبس و لما عرف انا مين بالظبط خلى العساكر كلها تنزل والامناء وفضل لوحده وعيلتي مين فضل يعتذر جامد بس لاقيت ابويا قاله هات الكارنيه بتاعك اشوفه الظابط طلعله الكارنيه وكمل ابويا ابقي قابلني لو كملت بعد النهاردة فالداخلية الا لو قولت حكاية الحوار دة وحكاية التفتيش ، و بدأ الظابط يتلجلج و وشه.اتخطف و مش عارف يتكلم وقال حضرتك كدة كدة هتأذي من اخرها منر طليقتي وقالت انك سرقت دهب من عندها وانا ظبطت الدنيا عشان افتش شقتك بس باين كدة دخلتني فحارة سد وانا اعتذرت ليكم ينفع امشي ، رد وقالوا هو دخول الحمام زي خروجه اتصل بيها و قولها انها تقابلك فكافيه تاهيتي اللي فالسبق و احنا هنكون معاك وهتعمل محضر جديد و هيكون كالاتي انها عاملة بيت دعارة فاهم راح سكت من الخضة وقال بس اللي وراها يكون ………عضو مجلس الشعب يا فندم خال الاستاذ ياسر لاقيت الكل اتصدم و سكتوا واذبهلوا و بس ابويا مسك نفسه بسرعة و قاله قالك ايه ، قالي اني لو ملاقيتش حاجة اتلككله عشان اخده الحجز وكنت هاخده فعلا لو مكنتوش جيتم راحنا كلنا و ابويا ضحكنا بصوت عالي ، ورد عليه بيقوله انت فاكر ان لو هو لوحده كان هيخليكم تلمسوه بدون امر قضائي دة ممكن يضربكم بالنار .

و محدش يقدر يمسه وراح قاله مالكش دعوة بخاله الخول دة وانا هتصرف معاهم بس منى دي حوارها حاجة تانية و هتعمل اللي قولتلك عليه بالحرف ومالكش دعوة بضهرها هيسيبها ، وهتدخل السجن انت فاهم النهاردة تبات فالحجز راح الظابط قاله حاضر ، و لاقيت اختي بتقول لابويا بس انا ماخدش حقي منه لسة قالها صح صح استني ،ورزعه قلم والظابط متسمر مكانه متحركش و قالها انزلي علي خده التاني اختي رفعت أيدها واديته القلم التاني ،بعزم قوتها و هو زي ما هو متسمر مكانه ودموعه واقفة ع عينه و قال بصوت مش طالع ينفع انزل ، ابويا مش تقولنا هتعمل ايه الاول راح سكت دقيقتين استجمع قوته و اتصل بمنى و قالها قابليني فكافيه تاهيتي اللي فالسبق وقالتله حاضر وابويا قالي خد السلاح اللي فالاوضة وانزل معاه و خلض الموضوع وتعلالي قولتله حاضر ، ودخلت غيرت و اخدت الطبنجة من جوة و نزلت مع الظابط و هو بيمشي خطوات مش متزنة و اول ما نزلنا ولاقينا العساكر شخصيته قدرت تمسكه وقالهم يلا بينا ع المكان الفلاني ووقفنا برة الكافيه ربع ساعة لحد ما جت وهي نازلة من العربية نزل وكلبشها فساعتها وقالها .

من النهاردة حياتك هتبقي اسود من الخروب واداها قلم طلع فيه القهرة اللي حصلتله ومسكها ودخلها البوكس و دخل عربيته وطلعت وراهم بالعربية لحد ما وصلت القسم ،لاقيته دخل و دخلها الحجز و قال للنسوان اللي جوة عايزة ليلة تشريفة محصلتش لبنت المتناكة دي ، وقفل وخرج و لاقاني فوشه قالي تؤمر بحاجة تاني قولتله هو لحد دلوقتي تمام ، بس انا عاوز اكلمك ، نطلع مكتبك نتكلم قالي حاضر ، وطلعنا وطلبلي قهوة بس مشربتهاش و قولتله الحكاية بتاعة منى وليه حصل منها دة وعرفته انها بتصور الناس واكيد صورته معاها و اول ما عرف اتجنن قاللي انا هنسيها اسمها اليومين دول ، و اعتذرتله ع اللي حصل وقاللي انا اللي اسف اني اتعرضتلكم و لاقيت مدير المباحث صحبي جه وبيهزر معايا وفضلنا نرغي خمس قايق وراح بص للظابط بيقوله يعني حظك يا بن الليوة ميوقعكش غير مع الناس دي وكمل قال جملة عمري ما هنساها :دة احنابنحط القانون عشان الناس دي تكسره انت اتجننت ولا ايه .

وضحكت على جملته و قومت اروح لاقيته بيقوللي انا جاي معاك ابوك ناكني فافكاري هخلص معاه دور شطرنج عشان افشخه ولو احاول مع انه دايما بيكسبني وضحكنا واخدت رقم تليفون الظابط و نزلنا ، واول ما روحت لاقيت اسراء وامي بيحضروا غدا و قعدنا كلنا ناكل و ابويا بعد ما خلصنا قاللي يلا ننزل انا وانت وصاحبك ونقعد ع قهوة قولتله طيب وروحنا فعلا كلنا قهوة و قاللي احكيلما و احنا بنلعب دومينو حكاية منى قولتله انها بتحبني وكانت عاوزة تتجوزني عرفي ومحثلش حاجة ومحطيتهاش ف ماغي لحد ما عزمتني ع الغدا وروحتلها البيت ولما كرفتها ونزلت بدات الحكاية دي ابويا بصلي بضحكة خبيثة وقاللي طيب وسكت و متكلمناش تاني فالموضوع و خلصنا قعدتنا ومشينا وروحت صاحبي واخدت ابويا و قاللي نزلي امك عشان نروح و وصل اختك قولتله اللي انت عاوزه بس اطلع بات فوق احسن قاللي لا عاوز اروح امك و اروح الشغل قولتله طيب انا هطلع انام عشان منمتش بقالي يومين قاللي اوك وسابني ومشي هو وامي و اول ما طلع اختي فضلت تضحك شوية و قولتلها في ايه قالتلي زلا حاجة بس فرحانة وحاسة اني طايرة من الفرح وقولتلها ليه قالتلي عشان وسكتت قولتلها عشان ايه قالتلي لاول مرة احس بالامان معاك انت
و اخدتني فحضنها ومسكتها بوستها من راسها قولتلها ايه رايك لو نطلع نروح العزبة و منها اشوف الشغلاللي بقالي كام يوم معرفش عنه حاجة وكمان نقعد مع العيلة ردت بغنج له وانت كل بنات ونسوان العيلة هيتهبلوا عليك اصلا قولتلها طيب يلا روحي بعربيتك جهزي شنطتك و هجهز شنطتي واجيلك قالتلي طيب اتصلت بايمان و قولتلها عاملة ايه ردت بحنان اخيرا وحشتك انت قاسي اوي قولتلها انا جاي البلد وهقعد اسبوع للشغل و نقعد مع بعض قالتلي انا هجهز كل حاجة لعيزوووونك قولتلها قولي للعيبة عشان اول يوم يكون سهرة طويلة قالتلي نعم انا عاوزاك قولتلها اهدي شوية لما اوصل واحكيلك اللي حصلي قالتلي طيب حاضر .

وقفلت وجهزت شنطة من كل حاجة و اتصلت باسراء قالتلي عقبال ما اوصل هتكون جهزت و روحتلها و اخدتها وسافرنا كل واحد بعربيته ورا بعض و فضلنا مستبق وطبعا فوزت بمراحل وهي تضحك وانا كمان ووصلنا ودخلنا البيت وقالتلي انا هوضب المطان فوق وانت روح جمع العيلة عشان يحوا يقعدوا فالمضيفة وانا هتصل بالبنات يجوا يساعدوني و كمان يباتوا معايا النهاردة قولتلها طيب وروحت لجميع اللفردا وجيبت شاي و بن و سكر و مكسرات ولب ، و روحت لاقيت سهر ، سلمي ، و وفاء و كيرفت و امنية و صفاء موجودين وكانوا بينضفوا وفضلت اؤخم عليهم و هما بيهزروا ويضحكوا و انا سبتهم و روحت اشوف اسؤاء عكلت اكل زلا لا قالتلي لشة قولتلها طيب هنام شوية انهي اوضة جهزت قالتلي اوضتك،جهزت فوق روح ريح وانا اول ما هجهز الاكل هطلع اصحيك و طلعت غيرت و نمت ولما صحيت طان ع صوت نامع ورقيق مش صوت اسراء خالص زكان من بعيدو كرتجف ببص بعين نص فتحة لاقيت سهر بتبص على. زبي و عامل خيمة كبيرة فالجلابية اللي لابسها عاملو ومش عارفة تنطق منه روحت غدلت نفسي فجأة ولاقيتها بلعت ريقها و بتتكلم وبتقزلي ما تقوم بقي انت نايم بقالك ساعة بصحيك قولتلها هو في حد بيصحي.حد بالاسلوب المفروض تيجي وتصحيني يعني احنا زي الاخوات وضحكت و لاقيتها بتضم شفايفها وبتقوللي اخوات اه ههههههه مع ابتسامة حلوة وقالتلي طيب قوم يا اهويا عشان ناكل قولتلها تعالي قوميني ، دخلت وجاية بتشدني روحت شديتها جااااامد ولزقت شفايفي بشفايفها والصدمة التي جعلتني اتجنن من كل كياني واحس بأني
 
انا اتصدمت صدمة بنت متناكة لما بوستها بشفايفها الطرية زي المهلبية بالظبط وطعمها زي الفراولة انا وهي تهنا لمدة ثانيتين بالظبط لحد ما لاقيتها بعدت ولسة بفتح عيني كان القلم نزل ع وشي ووقفت بعيد ، وابتسمت وقولتلها طيب انزليلهم وقوليلهم محمد مش هياكل معاكم مرهق وعاوز ينام نزلت بالفعل قالتلهم الكلام دة و بدون مقدمات بعدخمس دقايق نزلت وقولتله م يا اندال و عاملين الاكل اللي بحبه و متقولوليش راحت اسراء بتتكلم والاكل فبوقها وبتقولي ما سهر طلعتلك قولتلها بتنده عليا من بعيد سامع الصوت بالعافية و نزلت حتى قبل ما افوق رحت قعدت ع الطرف والحظ انه جنب سهر بس مبصتلهاش وهي عمالة تبصلي و كان الاكل كالاتي : محشي كرنب ، ورق عنب ،لحوم مشوية ، بوفتيك ،شوربة خضار ، ديك رومي فالنص و فراخ بانيه و الاكل اتنسف و خلصنا و شربوا الشاي وانا شربت ينسون و لاقيت اسراء بتقوللي تعالى عاوزاك فاخدتني زقالتلي سهر حكتلي ع موضوع وعايزينك تحلهولها قولتلها موضوع ايه قالتلي هي حكتلي ع موضوع كدة قبل ما تطلعلك هي وايمان و ميرفت و وفاء بايتين معانا النهاردة وكلهم عارفين تقريبا فهنتكلم فالموضوع وانت قاعد عشان لو هتعرف تحله ، قولتلها بكل نفاذ صبر ما تقولي يا روح امك دلوقتي ، قالتلي مش هينفع دلوقتي خالص اهدى وبعدين نتكلم هطلع اعملك عصير ليمون من ايدي قولتلها طيب بس متتاخريش و دخلت القعجة الرجالة كلهم فيها وقعدت فوق الساعتين بنتكلم في جميع المواضيع و خلصنا القعدة و قولت اروح اتابع الشغل وارجع وفعلا .

و روحت الشغل و تابعت اخباره و راجعت الايصالات وجردت لاقيت الحساب مظبوط ، ووزعت ع الشباب كل واحد 100جنيه والمتجوزين كل واحد 150 جنيه يتعشوا بيها ، هي مكافأة ع الشغل برضه ، وخلصت وقفلت الاستوديوهات و المعمل و مشيت لاقيت ان اسراء اتصلت 10مرات اتصلت بقولها في ايه قالتلي اتأخرت قولت اتطمن عليك وقلقت لما مرديتش عليا قولتلهاكنت ناسي الفون فالعربية وبخلص واتابع الشغل وبطلع الاخطاء وكدة قالتلي طيب انت جاي قولتلها عاوزين عشا قالتلي لا انت عاوز تتعشي قولتلها نفسي فطبق محشي قالتلي ياريت بس خلص كله قولتلها خلاص ماليش نصيب لاقيت ايمان جنبها وبتقول و**** لاعملهولك دلوقتي ، روحت مسكت ايراء وبقولها وانتي فاتحة كسم الاسبيكر راحت ضحكت وقالتلي ما انت عارف اللي معانا عاملين ازاي و ضحكت وسكتت ومتكلمتش غير وبقولها.طيب سلام انا فالسكة وجاي اكل محشي خليهم يعملوابقي حلة صغيرة ع قدي و فعلا عقبال ما وصلت كانت الحلة بتستوي ع الناي نصها ورق عنبوالنص التاني كرنب هي حلة مش كبيرة بس تكفي.الغرض وقعدت و قفلوا باب البيت وقاعدين فالمجلس و فضلنا نتكلم شوية فمواضيع كتير و انا قطعت الحوار وبقول ها.ايه الموضوع يا اسراء راحت اسراء قالت لسهر احكي الموضوع قالتلها نعم هو انتي محكيتلهوش قالتلها و**** ما جيبتله سيرة خالص راحت سهر اتصدمت كأنها عملت مصيبة كبيرة.

ولاقيتها بتحسس ع خدها الناحية اللي ضربتني فيها بس مفهمتش فالاول وقعدت ركزت دقيقتين وحسيت ان الموضوع كبير وان سبب ضربتها كان انها فاكرة اني عرفت الموضوع واستغليته تقريبا دماغي اتلخبطت جامد وتودي وتجيب اكتر من خمس دقايق وعمالين يتعازموا ويتكلموا بس دة التفكير الوحيد اللي حسيت انه منطقي وقطعت كلامهم و بقول بصوت اجش وجاد تعالي يا سهر هنا راحت سهر اتخضت واسراء مسكتها و قعدوا قدامي راحت ايمان جت زي اللزقة بغرا و بتضحك وبتقولي.بص انا عارفة كل حاجة ودةل مخافيت هيتطسفوا انا هحكيلك قولتلها اهلا بالفتانة بتاعتي راحت قالتلي بس الموضوع كبير اوي و هي تفريبا كدة هتتبهدل جامد اتخضيت وقزلتلها مفيش حد من عيلتي يتبهدل وانا موجود راحت مسكت نفسها وقالت طيب بص بقي دلوقتي انت عارف كرم خطيب سهر قولتلها اه الواد الصعيدي المعفن اللي مبينزليش من زور قالتلي عليك نور قولتلها ماله قالتلي الواد بعد خمس سنين داخل خارج خطوبة بدأ يتهرب من البت زالبت اتعلقت بيه لدرجة الموت قولتلها هي اللي كسبت ، راحت الكل وقف بصمت زايمان قالت ما انت مش فاهم ما هو اخد غرضه خلاص وعاوز يخلع منها انا اتصدمت .

ومسكت سهر بقوتي وبقول لايمان اخرسي انتي بقي ، حصل ايه يا سهر فضلت.تلجلج شوية قولتها ناكك اتصدمت من الكلمة وردت ايمان اه قولتلها تخرسي انتي يالبوة ردي يا سهر ردت بصوت ضعيف اه قولتلها اتطلمي عدل اه ايه اه ناكني و كل كام يوم يرد عليا وبقابله ع مضض وبكون بعيط وهموت نفسي يتجوزني المفروض طان جوازنا كمان شهر عمال يماطل ويقول لابويا لسة قدامه سنة بس كل حاجة خلصانة اصلا وهو بيتلكك وكل شوية بيهددني هيسبني بعاري ودموعها نازلة و هارية نفسها ، قولتلها طيب اهدي خلاص مش دخلتيني فالموضوع قالتلي اه قولتلها يبقي متخافيشو ان شاء **** فالاسبوع دة هيطوت طتب عليكي ودخل ولو عاوزة تطلقي من الوسخ دة براحتك وهنقول انه مبيعرفش كمان وضحكت بعض العياط وقالتلي بس هو بيعرف وبتطلعلي لسانها روحنا كلنا ضحكنا و فضلنا نضحك وقولتلها بتحببه وعزفنلها ع ايدينا تيرارارااااا
وفضلت تقولنا يا رخمين ماشي وقولتلها طيب خلاص هاتي رقمه واتصلت بيه ورد من اول رنة
انا : السلام عليكم
كرم : وعليكم السلام ياسر بيه واحشني يا باشا مش بتسال خالص بقالك كتير ،
ا نا: معلش بقي ظروف يا كرم بقولك انا كنت عاوزك فشغل ينفع اشوفك
كرم : اؤمرني يا كبير احيلك مصر امتى
انا،:لا انا فالبلد و هقعد كام يوم كمان تيجي تفطر معايا بكرة و نتكلم
كرم : خلاص الساعة 9 هكون عندك

وقفلنا المكالمة ولاقيت سهر تليفونها بيرن واتلجلجت و قالتلي اعمل ايه قزلتلها هو بيرن عليكي دايما فالوقت دة قالت عمره قولتلها ليه قالتلي بكون نايمة و عاملة التليفون صامت قولتلها يبقي مترديش وانا هتصل بامك وافهمها انه لو اتصل انتي نايمة ، قالتلي تمام واتصلت بوالدتها وفهمتها اننا عاملينله مفاجأة ووافقت بدون تردد و ظبطت كل حاجة و لاقيت مير فت ووفاء قاموا يناموا و سهر بتغالب عيونها واول ما قاموا لاقيت ايمان و سهر و اسراء بيتكلموا سوا و فضلوا يقولولي ملكش دعوة انت وسكت خالص لاقيت سهر جايالي و بتقولي انا اسفة يا ياسر بقولها ع ايه قالتلي انا افتكرتك كنت عارف الموضوع وهتستغل ظروفي بس انا بحبك اووي و حاسة انك جامد و موز وعسل كدة فنفسك ودايما عسول ومالكش حل ضحكت ع كلامها قولتلها اعتبر دي مصالحة قالتلي لا طبعا المصالحة لسة جاية استغربت وقلت جاية ازاي لاقيتها.

باستني بوسة عميقة فضلت حوالي خمس دقايق بتخانق مع لسانها مين اللي يمص.لسان التاني وفوقنا صوت ايمان وهي بتقول يلا نطلع بدل ما ميرفت ووفاء يصحوا دول لسة بنات يعني وطلعنا فوق ولاقيت التلاتة بيقولولي انت ادخل خد دش عقبال ما نجهز هدومنا وندخل ناخد دش دخلت الحمام اخدت دش و طلعت جريوا مع بعض ع الحمام وعقبال ما ياخدوا دش بقي هوصفلكم سهر دي بالظبط نسخة من سكية الخشاب بس ارفع شوية صغيرة + الشعر معدي الركبة مع الجسم القاتح و الشفايف الطرية وملامحها الصغبرة التس تجعل اقوى الرجال يحنو امامها لينول رضاها انما معايا دول بيجولي انا كدة ، انا بستغرب دة من ايه وسكتت وفطع حبل افكاري لما سمعت ضحكة جامدة طلعة من الحمام و قولتلهم وطوا صوتكم هتفضحونا و قعدت ربع ساعة افكر فحوار كرم دة اعمل فيه ايه و معرفتش ازصل لحل طبيعي غير اني ، اهدده و اخليه يكتب الكتاب خلال الاسبوع دة وهو هيشخ ع نفسه اصلا من اني اتدخلت فالموضوع و لاقيت اسراء بتقطع حبل افكاري بتقولي جاهز يا حتة انت ولا مش جاهز قولتلها نعم يا قردة قالتلي قردة وانا اللي مخلياهملك عرايس ابتسمت و لاقيت ايمان داخلة عليه بالاندر.

والبرا بتوعها السود ولاقيت سهر واقفة وراها بسنتيان ابيض منقط قلوب حمرا مشرشر، و نفس الحكاية ، فالاندر ،واسراء لابسة العباية بقولها ايه يا شيخة شبهتي زلا ايه قالتلي ارحمني شوية انا كسي مش قادرة منه بقالي يومين ببوس رجلك ولا انت ناسي ،ضحكت وقولتلها هو انتي تتنسي ولاقيت ايمان قطعت الطلام وبتقولايه هترغوا كتير انا متناكتش من زماااااان ولاقيتها مسكت فزبري من فوق الجلبية و بتحك فيه و قلعتني الجلابية و قالتلي بص انا النهاردة اللي هنيكك هفضل فوقيك طول الوقت لحد ما اقع من طولي وبدأت تمص فزبري وانا مسكر سهر اللي اسراء قلعتها اصلا وبوستها من شفايفها بوسة وكانت مكسوفة فالاول لحد ما نزلت ع رقبتها ومسكتني من رقبتي وبتبدا تشدني من شعري حسيت بهيجانها ، وفجأة لقيتها شهقت شهقة غريبة وقالت يا مصيبتي وبتمسك اسراء وبتقولها احا دة زب كرم نص دة و دة تخين اوووي وحياتي عندك انا لا مش عاوزة اتفضح وسكتها وفضلت ابوس فيها ولنزلت على بزازها اافيتهم ناشفبن سنة لسيطة محدش دعك فيهم كتير وفضلت ارضع وايد ع بزها التاني وايد نزلت لكسها بتفرشه وهي خلاص تاهت.

لاقيت تسراء بتمص كس ايمان وايمان هارية زبري مص مش عاتقاه ولافيت سهر بدات تتشنج مني وايمان مكملتش دقيقتين ونزلت برضه ولتقيت ايمان زقت سهر و نطت ايمان ولفت رجليها حولايا ودخلت ظوبري حتة حتة وهي بتقول ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ع جماله انت اللي بتفشخني و لاقيتها دخلته كله وفضلت تتنطط ونمت ع ضهري ومسكت سهر وخليتها تقعد ع بوقي ولاقيتها استغربت اوي من الطلب و قالت ان مفيش راجل يعمل كدة وساعتها عرفت ان هي مالهاش فاي شيء وقلت مقساش عليها و اول مرة ابص لكسها حسيت انها بنت بنوت دي شكلها جااامد وكسها وردي عاوظ يتاكل مش يتمص وازل ما بوسته اتجننت ولاقيتني بدات.الحس اتهبلتوفضلت الحس فكسها وعجبني طعمه اووووي وفضلت امص فيه لدرجة انها اتشنجت 4 مرات و وقعت فوقي وانا محسيتش ان ايمان سابت زبري من شوية ومش قادرة محستش بحد خالص غير كسها كاني سكرت منه و قومت ولاقيت بتاعي لسة منزلش وحديدة و فضلت احكه فكس سهر وهي بتقولي دخله بقي حراااام وبدات ادخله واحدة واحدة لحد النص ولاقيتها مش مستحمله خالص وفضلت اريحها سوية لاقيتها نظلت الخمسة ومش قادرة وبتقزلي انا هااص مش قادرة قولتلها طيب وزوبري وانا لسة متكيفتش قالتلي طيب براحة اعمل اللي نفسك في فضلت ادخل واحدة واحدة اول ما بدخل التلت الاخير لاقيتها بتبعدني ببقيت قوتها اللي مش موجودة اصلاوقربت ع شفايفها وروحنا فبوسة. كبيرة ودخلته كله مرة واحدة صوت ومسكتت بوقها وهي بتقول ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف اااااااااااااااه ارحمنى ابعد واسراء قلعت الكلوت بتاعها وقعدت بكسها ع بوقها وفضلت تعضض وتمص فيه زي المجانين و انا انيك فسهر و اسراء سان ة عليا و بتقولي اههه البت دي شرسة بتفترسني ،وانا كملت نياكة لحد ما جيت انزل طلعته بسرعة ومسكته و حطيته فبوقها فضلت انطر فبوقها لحد ما خلصت ونامو انا قومت اخدت دش ولبست ونمت فاوضة تانية وصحيت الساعة 8 الصبح ودخلت لاقيتهم صاحيين وكل واحدة بتهوي ع كسها وضحكت من المنظر و زبي وقف منه وقولتلهم جهزوا الفكار لحد ما الراجل يجي وجهزوا الفطار و عدت الساعة وجه كرم نزلوا الفطار و لكن سهر منزلتش واكلنا وبعد ما اكلنا ،وسالني ع الموضوع

قولتله انت سخن ع الشغل اوي كدة ليه ، راح قاللي حد يكون ياسر باشا عاوزه فمصلحة ومفيهاش مكسب كويس ،روحت ابتسمت بخبث وقولتله طيب مصلحتك فالموضوع جة انك وسكت وطلعت الطبنجة قدامه و كملت وبقوله انك تمشي حي من هنا استغرب من كلامي جداا و عمل كاني بضحك وضحك وقاللي ايه باشا الهزار دة روحت كسكت الطبنجة وعمرت و قولته كدة مفيش هزار قاللي في ايه ياكبير انا عملت ايه ،قولتله هتكتب كتابك ع سهر امتى ، راح سكت وفهم الحوار وبدا يتكلم يقولي هي حطيتلك بقي طيب بلاش الاسلوب دة عشان مش هكتب عليها ض بت طلقة فالكرسي اللي قاعد عليخ قولتله هتكتب عليها والشهود موقع نسوانجي كله شاهد عليك في قصة zima for sex دي الناس ع اخرها وهتنيكك دلوقتي ولا ابدأ افرغه فيك لاقيتك شخ ع نفسه فعلا عمل حمام ع نفسه من الخضة وقولتله احا.ياراجل هبعت اجيب.المأذون دلوقتي و اتصلت بابوها قولتله هات اتنين شهود .تعالى كرم عاوز يكتب الكتاب دلوقتي اصله كان بيفاجئني انه عاوز يدخل اخر الاسبوع وكان معهوش فلوس للدخلة فطلب مني نعمله هنا ووافقت وراح جم والمأذون جه والواد متسكر مكانه و تم كتابة الكتاب و و سكوت تام و اصطناع فرحة و اول ما الناس مشيت نزلت سهر و قولتله عاوز البنت ولا لا قاللي لا لاقيت سهر اتجننت وبدات تلطش فيه وهو زي ما هو مبيتحركش وبتقوله مبتتحركش ليه قولتلها انتي مش شامة حاجة غريبة قالتلي ريحة قرف.واحد عامل.حمام قولتلها ما عشان الراجل عمل حمام ع نفسه ضحكت وقالت ما هو لو راجل كان فعلا فرق ولاقيتها.اتغيرت الف فالمليون من ناحيته.، وقولتله طيب بعد الدخلة بست شهور وهي اصلا مش هتبات معاك غير ليلة الدخله و هسيبلك شاش الدخلة انا هظبطه يومها مالكوش دعوة وسكتوا الاتنين ولاقيتها بتقوله يا راجل مسكت شعرها وقالت ادي شعري دة اهو لو خليتك تفرح معايا بس الصمت ساد الموقف .، و مسكته و قولتله سلا امشي من هنا خلصنا اللي احنا عاوزينه و ضحكت وقولتله استني يوم الخميس بليل المفروض الدخلة عليها كل عيلتك تيجي عادي فاهم هز راسه بااموافقة ومشي و اول ما مشي قولتلهم نظفوا كسم الكرسي دة بقي و جهزولي الاكل انا جعان ضحكت سهر وقالت عيوني وطلعت تصجي المخافيت زانا كلعت جيبت التليفون لاقيته فضل شحن و حطيتهةفالشحن وببص قدامي اتجننت احاااااااا هو ايه الحوارات اللي مش هتخلص ابدا دي الواحد عمره ما يخلص من الحوارات ابدا دة كله جه فبالي واللي قدامي.يهز.جبال …………… تابعووووني
 




 

مواضيع دات صلة

شارك بتعليقك

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *