اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الثانى عشر

اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الثانى عشر – قصص جنس محارم

 
انا اتخضيت بس بكل برود دخلت جوة لبست الروب ومسكت منى بكل حاجتها ودخلتها جوة الدولاب الاخير انا دولابي جرار كبير ، وخبيتها بالبدل والجواكت و شنطة السفر ، و خرجت بفتح الباب و بصوت اجش ايييه في حديصحي حد كدة عملت نفسي متفاجئ انه ابويا ،وبقوله ايه يا حاج ولا قيت معاه ثلاثة من اصدقائه وجايين يكملوا ليلتهم عندي عشان عاوزني فموضوع قولتلهم هلبس واجيلكم دخلت اخدت دش سريع ولبست وقولت لمني بصي انتي تخرسي تقلي مش هقدر افضل قاعدة هنا قولتلها خلاص تعالي شيلت المرتبة نزلتها تحت السرير وفرشت تحتها بطانية و مخدة و سيبتها وقلتلها نامي عقبال ما نخلص وطلعت وجيبتلهم صنية مشاريب وترمس شاي و ابويا لاقيتو ماسك التلاجة اللي برة مطلع كل الشيكولاتة وكل حاجة جواها ليهم قولتله اراك تطلع من مالك راحو ضحكوا وقعدنا فضلنا نضحك اصدقاء والدي دول 2 مستشارين فمجلس الدولة ،

وواحد لواء فالجيش، فضلنا نهزر و نلعب شطرنج وطاولة اكتر من ساعتين وفجاة لاقيت ابويا نتكلم جد شوية ، استغربت لاقيتهم قاعدين جنب بعض وكاني فكرسي الاعتراف بتاع  بالظبط اللي عمال اطلع عين الناس فيه مش هيطلع عيني عشان محدش سيطلب ينزلني هههههههههههههههههه وانا مش هطلبها وكمان عشانzimaforsex بقصته المجنونة اللي محدش عارف هو مين اصلا ودخل امتى وازاي خليتهم كلهم يتجننوا ويتابعوا في صمت وانا قاعد قدامهم وسكت خالص .

ولاقيتهم عاوزني اتجوز وضحكت وقولتلهم لسة بدري ، وقلبتها بهزار وضحكنا جامدوبحكيلهم اني حسيت بكرسي الاعتراف بتاع  و اني اتخضيت زيه وقفلنا الموضوع بعدها بساعة كاملة من العند و قولتلهم هفكر ،مشيوا وانا باخد نفسي من اللي حصل.معايا مش عارف اعمل.ايه وافتكرت منى و روحت ع السرير بشيل المرتبة لاقيتها نايمة خليتها زي ما هي محركتهاش و نمت ع السرير بقي و سيبتها براحتها وانا نمت لحد ما لاقيت حد بيدبدب فيا من تحت و قومت من ع السرير و شيلت المرتبة وبقولها ايه اللي جايبك هنا وبستعبط

واتنرفزت وضحكت عرفت اني كنت قاصدها خبطتني فراسي بضحك وقامت وسيبتها وفضلنا نضحك شوية و سيبتها ودخلت المطبخ اعمل كباية بن ولاقيتها جت بتنط ع ضهري و بتهزر زقيتها من عليا و مسكتخا قولتلها ادخلي خدي دش عاوزك فموضوع و فضلت تتمايع شوية و انا برضه جد جدا وبقولها يلا عشان متزعليش مني ، فعلا لاحظت بغضبي و خلصت فنجان القهوة و طلعت لاقبتها لسة مدخليتش اصلا.

و دخلت تاخد دش و بعد ما خلصت وطلعت لاقيتني مجهزلها هدومها وهي ماشية بالاندر والسنتيان و فهمت ان في حاجة سكتت و خلصت قهوتي ونزلت و نزلت معايا ببص فالساعة لاقيتنا 5 يعني منمتش غير. ساعة الصبح لسة مش المغرب و ركبتها عربيتها وركبت عربيتي و واول ما وصلت البيت بتاعها قولتلها انزلي تعالي عربيتي واول ما ركبت اديتها قلم عمرها ما هتنساه لاقيتها من الصدمة فضلت بصالي اكتر من دقيقة بس لسة بتغير ملامحها مش لعياط لا دي بتتغير لغل ايهدة كانها بتتحول قولتلها الورقة اللي معايا هقطعها

بس بمزاجي يعني حالك واقف انتي فاهمة قصدي لاقيتها بتقولي يا ابن الكلب ولسة هتبرطم نزلت من العربية و شديتها من شعرها بقوتي وبطلعها شقتها وهي كاسكة صوتها بالعافية برضه تخاف من الفضايح ،وانا خلاص قفلت معايا واللي استعحبته اول ما وصلتها مكنتش بتعيط بالعكس بتبصلي بجرأة غريبة و انا نازل ع السلم بتقولي انا هوريك هعمل ايه قولتلها كل حاجة كانت عندك معايا والجديد يا قطة هتعرفيه قريب اني هنزل افلامك كلها ع موقع الجنسي المعروف طياز اللي بكتب انا ياسر zimaforsex قصتي وقصة حياتي عليه وهخليكي عبرة لمن يعتبر .

لاقيتها اتخضت ووشها سحب منها الوان انا اصلا عمري ما هفضحها بس بهددها وخلاص و نزلت وروحت و صورتلها وانا بحرق ورقتها بعدها بساعة بالظبط و قولتلها مش هشوف خلقتك تاني ولو شوفتها او حاولتي توصليلي هفضحك ، وعملتلها بلوك و من غير ما اعرف اسباب خالص للي بتعمله وقفلت صفحة منى تماما لما كلمت اسراء وفهمتها كل حاجة لاقيت اسراء بتقولي طيب خلاص اهدي بس هلبس واجيلك قولتلها لا هتيجي تبيعي لبن ضحكت قالت لا دة جاية اشربوا وضحكت بمياعة وقولتلها عاوز انام لوحدي

قالتلي براحتك ، بس.حتي انام فحضنك اختك قولتلها تعالي بس متطلعيش هنروح مشوار الاول وبعربيتك قالتلي عينيا هلبس العباية واجيلك حالا قولتلها اشطة جتلي وكنت لبست جلابية رصاصي وشورت تحتي و ركبت معاها وطلعت اطمن ع مها وهي مش عارفة وفضلت تسال وبقولها اسكتي شوية بدات تعرف من نفسها من نص الطريق و وصلنا والطريق زي الفل روحت لاقيت مها نايمة واديت الممرضة فلوس و لاقيتهم فحظن بسبب موت صاحبتهم و انا طبعا خلصت ع طول ومشيت بسرعة و معايا اسراء ورجعنا وقولتلها عاوز انام.مش قادر قالتلي عاوزة اتفرج ع الهارد قولتلها اما نروح وننام ونصحي.

قالتلي طيب بدلع كدة مقموصة و انا تقريبا قربت اوصل دخلت اولاد رجب السوبر ماركت و اشتريت شيكولاتة و power horse وروحنا واول ما طلعنا قلعت كان نفسي فحضن واخدتها فحضني جامد بس مش شهوة كان نفسي فحنية بس ع مين اسراء وقفتهولي بحركة طيزها ع بتاعي و فضلت تهزر ولاقيتهابتفتح power horse و بتقولي اقعد و فضلت ترقص بالعباية و فضلت تقلع و لاقيتها بتكمل لحد ما مبقاش عليها غير الاندر والبرا لونهم اسود و عليهم صور لازبار و جاي امسكها لاقيتها بتزقني و بترمي ع نفسها المشروب

و انا اتجننت من المنظر و شيلتها و شربت باقي المشروب و خليتها ع السرير وقطعت البرا بعزم قوتي وفعصت فبزازها جامد صوتت مني و انا اتجننت منها و فضلت اتعامل معاها بكل قوة وعنف وبسادية ، و فضلت اضربها ع كيزها وكسها و خرمت الكلوت بسناني ودخلت زوبري مرة واحدة وفضلت انيك فيها اكتر من نص ساعة لحد ما خليتها تروح مني وتتشنج وتنزل قرصتني من صدري جامد روحت رزعتها مرة واحدة شهقت ونزلنا فجاة مع بعض ونمنااااااااا ع بعض ، و صحيت ولاقيتها لسة نايمة عليا نيمتها ع جنب دخلت فتحت الخزنة وطلعت الهارد ركبته فالجهاز و فتحته لاقيت عليه 2 برتيشن واحد للنسخة والتاني بفتحه لاقيت عليه اكتر من 40 فولدر مختلفين و بفتح فولدر اتجننت ولاقيت شهقة اسراء ورايا
 
صحيت ولاقيتها لسة نايمة عليا نيمتها ع جنب دخلت فتحت الخزنة وطلعت الهارد ركبته فالجهاز و فتحته لاقيت عليه 2 برتيشن واحد للنسخة والتاني بفتحه لاقيت عليه اكتر من 40 فولدر مختلفين و بفتح فولدر اتجننت ولاقيت شهقة اسراء ورايا و……………

اسم مين دة معقزووووول لا انا اتأكد الاول مين اللي جوة يا مصيبة سودة ومهببة احااااااااا يا بنت المتناااااكة يا شرمووووطة ولاقيت اسراء بتلطم ع وشها وبتقولي يالهزي يا ياسر ايه اللي.بيحصل.دة الشرموطة دي.اتناكت من دة ازاي ، و مسكت للموبايل واتصلت بمنى مردتش عليا ، اتصلت اكت. من خمس مرات كرديتش عليا ، احا يا بنت الوسخة انتي اتناكتي من خالي ………..

ولاقيت اسراء مش ع بعضها زبتقزلي خالك دة صح ، يا ياسر قولتلها ايوة و سكتنا خكس دقايق وقفلت الجهاز بكلمة السر و قفلت طل حاجة ومكملتش قولت لما اسراء تمشي و اخدتها وكنا مصدومين و وساكتين ومش عارفين نتكلم و فكيت الحوار ببوسة ع خدها زبقولها يعني ينفع تقعدي عريانة كدة وانتي فحضني و زبري واقف وسايباه كدة لاقيتها مبتتكلمش وفضلت تلعب فيه بايديها وقومت ووشيلتها واخدتها فحضني .

وقولتلها استني و اتصلت ببيتزا بابا جونز جبت بيتزا عائلي و 2 حاجة ساقعة وسلطات طبعا و قالولي جايين فخلال 25دقيقة عشان عميل مميز و قفلت و لاقيتها بتقولي ياسر بقولها يا عيون ياسر وعميها فيها خوف وقالتلي انت بتحبني قد ايه السؤال كان غريب فوقتها بس مسكت اختي وحطيت راسها غ صدري و بوستها من شعرها واحنا لسة عريانين هي لابسة الكلوت اللي خارمه و انا لابس.البوكسر وقولتلها بحبك قد عيشتي معاكي راحت بتقولي 18فالمية بس قولتلها.بقولك ابه همسكك افرمك خلينا ناكل.الاول وبقرصها من بزها لاقيته ملزق استغربت بقولها.ايه ده ، ردت بمرقعة دوقه واعرف ودوقت صدرها لاقيت طعم مشروب الطاقة power horse

لسة ع جسمها وفضلت الحس. فجسمها.شوية ونسينا نفسنا وانا بلحس فرقبتا وهي.بتقرص ع زوبري والجرس رن قومت من غير ما افتح لاقيت الدليفري دخلت الاوضة لبست الروب واخدت الفلوس و اديتهاله و استلمت البيتزا ولاقيت اسراء فاتحة رجليها ونايمة وعسلها نازل منها عرفت انها خلاص لازم انيكها و نزلت بشفايفي ع كسها وبدات الخس لاقيتها شهقت بغنح و قفشت بسناني فكسها وعجبني طعمه ممزوج بالمشروب والدنيا فاجرة وفضلت الحس لحد ما نزلت كل. ميتها فبوقي.مرتين ،والبت عمالة تقولي حرااااااام عليك ارحمني بقي.انا عمري ما كنت كدة وعكري ما كنت بحب الجنس كدة انت عملت فيا ايه دخله بقي دخله وقومت قلعت البوكسر وناططعايها فضلت امص فبزازها وىقبتها واحك زوبرب براسه من برا كسها لحد ما رزعته كرة واحدة واحلى كلمة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه سمعتها فحياتي .

طلعت منها هيجاني اوووي خليتني ارزع فيها اكتر وبتقولي ايوة نيكني متوقفش لو هتموتني انا عاوزة احلبك عاوزاك تفجرني اعمب فبا كل حاجة و انا شغال مش سايبها وهي بتجنني بكلامها زيادة وقلبتها ع بطنها و رفعت طيزها ليا وفضلت ابوس فجسمها من ضهرها لحد طيزها وحطيت مخدتين فوق لعض وب ضه دخلته فكسها لحد ما نزلت لبني كله جواها وهي عمالة توحوح ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف طفيني كدة ايوة مفيش غيرك طفاني بحبك و اخدتها فحضني لاقيت البيتزا ناسينها و قومت حطيتها.فالفرن ونمنا وصحيت ع تليفوني بيرن احاااااا مين خالي ……….
اعرفكم بيه (طارق الجمل ) حراسات خاصة سابق ،عضو مجلس الشعب سابق ، مليونير كبير ، وبيعق  وقصة zimaforsexوعائلته ،

له 3 زوجات اجمل نساء بالنسبة لعمرهم ، 4 شباب و بنتين و حياته منظمه جدا واللي يفكر يقف قدامه يموت اسهل عشان هياخد عمركانت وعيلت بعد ما يخليك تتمنى موتك هيموتهم قبلك واخر موقف بيني وبينه اداني بالقلم قدام العيلة بعد ما ضربت اولاده كلهم و فضلت رافع راسي فوشه عشان اقوله حقي مش سايبه
اول مرة من وفا. جدتي من 4 سنين يتصل و رديت الو السلام عليكم
خالي : ازيك يا ياسر عامل ايه
انا : الحمدلله ، ازيك يا خالي ليك وحشة جامدة و**** واحشني
خالي :تمام تعلالي دلوقتي المكتب عاوزك
انا : نعم ، دة من ايه لازم دلوقتي انا مش فاضي
خالي : تعلالي دلوقتي نص ساعة وتجيلي.
انا : في ايه عاوز ايه يا خالي
خال: طيب تعالى بس.وانا هفهمك ولو مجيتش انا هجيبك
ا نا : انت بتتكلم ازاي انت اصلا عارف انت بتقول ايه وقولتله طيب بس انا هاجي و نشوف انت عاوز ايه
خالي : طيب تمام سلام
وقفلت قومت اخدت دش وباينها بيتزا منحوسة سخنتها برضه فالفرن و اكلتلي قطعتين زشيلت اسراء وغطيتها ع السرير و لبست بدلتي وحلقت دقني ونزلت كانت الساعة 1 بليل و ركبت الشيترة و روحتله فاقل من ربع ساعة اتصلت بيه وانا تحت عمارة المكتب الامن اخدني ودخلنا ووصلني لحد عنده و طلعتله و سلم عليا بحرارة غير عادية و شربنا قهوة زقاللي دلوقتي نهدي ونتكلم جد اولا انتي ابني و الغلط وارد بس عاوز افهم ايه اللي بينك وبين منى السحاب ، قولتله هي الحكاية منى قاللي اه

قولتله طيب منى كلنت مراتي عرفي وطلقتها وحرقت الورقة و خلاص الموضوع فركش ، قاللي انت متاكد قولتله اه ، قاللي هي بتقول انك سرقت من عندها.دهب امها ، انت لو عايز من جنيه لمليون تؤمر واحنا نجيبه بس تسرق ليه يا ابني ، قولتله هي حورت الحوار طيب يا حالي مفيش.الكلام دة وانا الحمدلله متيسر للحال دى وانا بسيبها كانت بتستحلفلي سكت و بدات ملامحه تتغير وبنبرة وقال ياسر انت سرقت منها ، هي متكذبش ورديت عليه قولتله و**** ما اخدت منها بجنيه دة انا اللي جاييلها مخزون التلاجة اللي عندها الحكاية مش كدة خالص ، قالي طيب فهمني قولتله اسالها وقولها اني لو ذليتها زي ما قولتلها هتلحق تعمل.ايه هي انت زي ما قولت خالي وزي والدي و هي شرموطة اكيد مش هتيجي عليا عشانها لاقيته بيقولي اخرس شرموطة مين دي اشرف منك ومن عينتك بنفس هدوئي قمت و قولتله انا قزلت اللي عندي زانت مصدقتش.و قولها وحياة ياسر اللي.كنتي بتتذلي.عشان حضنه ليذلك زلو انت اتدخلت يا خالي هتحصلها سلام.

ونزلت وسيبته ولحدت بعضي و مروح و قفلت تليفوناتي و اول ما وصلت زطلعت لاقيت كل حاجة زي ما هي ، و دخلت اتفرج بقي عليهم هما.الاتنين بس هما الاتنين بينهم اكتر من 100فيديو و كليون كريقة واقل فيديو 10دقايق و كل حاجة بينهم قدامي بس سر الغلاقة اللي مفهمتوش ازاي خالي كدة معاها بيحبها.كدة ازاي و نقلت كل فيديوهاته نسخة ع فلاشتي الخاصة ونسخة ع فلاشة تانية وفضلت ادور لحد ما لاقيت اتنين تانين من مجلس الشعب معاها ياااااه دى قادرة بقى و لاقيت فيديوهاتي مسمياني دون عن الناس كلها zimaforsex نفس اسم كاتب قصة عندما تكون العئلة اساس للمتعة الموجودة ع  بس الاسم هو عمري كله فداك
وفضلت قاعج بظبط ااحاجات ع الهاردين و انقل كل الفيديوهات والصور عليه و و اخدت اهم الحاجات ع فلاشتي الحاصة و مكملتش وروحت حطيت ع فلاشة اسراء و قفلت زدخلت انام جنب.اسراء وصحينا ع صوت ترزيع وتخبيط جامد ببص اتخضيت لاقيت حاجة عمري ما.كنت اتوقعها.اساسا دى مصيبة بجد………………
تابعونا

 




مواضيع دات صلة

شارك بتعليقك

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *