اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الحادى عشر

اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الحادى عشر – اسخن قصص سكس عربية

 
ازاي دة
بنت الكلب الشرموطة الوسخة
ازاي تفكر فكدة انا دماغي اتشلت بس تخيلوا يا جماعة ابص الاقي كاميرة الكمبيوتر تكون بتسجل وانا واختي وهي و الشاشة مقفولة و انا قاعد مش فاهم حاجة واتجننت ومبقتش قادر افكر خالص ، وهما نايمين وانا قاعد ع الكمبيوتر عملت توقيف وفتح مكان الحفظ لاقيت الملف دة بس استغربت و اتفرجت عليه لاقيتها بدآة من اول ما كلمتها بقولها ربع ساعة و نوصل دخلت ع الجهاز ولاقيت الهارد1000جيجا صعبادور لوقتي قفلت الجهاز وشيلت الهار من الكيسة براحة ، ورجعت كل حاجة كأنه شغال

و لبست هدومي ونزلته فالعربية وطلعت وبصحيهم و قومت اسراء قامت مش قادرة تسند نفسها قومتها هي ومني كانوا ضايعين فوقتهم و قولتلهم جعان يلا ننزل ناكل وفضلت اصحي فيهم لحد ما فاقزا ودخلوا دش .طلعوا ولبسوا و نزلنا ع طول مديتش منى فرصة انها تقعد عالجهاز ونزلنا وركبنا كلنا السيارة ودماغي عمالة تجيب وتودي ومش عارف افكر خالص وقعدنا فمطعم وطلبت ممبار و 4حمام و كيلو كباب ع كفتة ، واكلنا وهما بيهزروا وانا ساكت ولفكر ومش بتكلم خالص اكلنا وحسوا بحاجة غريبة فيا لاول مرة اكل بسرعة واخلص اكلي وانا ممكن اكل فطبق فول ساعة.

ومتكلمتش خالص فحوارهم الا .بدات اتكلم وانا ماسك الراجل الويتر بقوله لو سمحت عاوز قهوة زيادة سريأوسي بس دوبل بن يعني 3معالق بن و 4 سكر قاللي عنيا و اسراء بتقولي معاك اتنين ستات بيت و رايح تشرب قهوة برة ابتسمت نص ابتسامة من جهة واحدة كمان و رافع حاجب وبقولها هو لو بتعرفوا تعملوا اكل او شربمش كنا اكلنا فالبيت وابتسمت اسراء وقالت اكيد منى طبيخها وحش مبيعجبكش قولتلها انا جمعت مفردتش يعني من اخرها انتواالاتنين اكلكم زي بعض ومش الاكل بس ،

انتوا اصلا ضعاف مش قادرين عليا ومش مكفيني وجت القهوة والاتنين مصدومين وبطلوا اكل و ض كت طاني برخم بس اسراء اختي يعني عارفة امتى مبهزرش راحت عديتها وقولتلهم يلا كملوا اكل لاقيت كنى بتقولي وقعت قلبي دة انا كان قلبي هيقف قولتلها متقلقيش هوقفلك شعرك بعدين .

وضحكنا و خلصنا و قزلتلهك تشربوا ايه محدش طلب حاجة و اخدتهم و طالعين ع بيت منى وقفلت موبايلي الجديد و قولتلهم احيه انا نسيته وطلعت منى فولتلها جهزي فاكهه و حلويات عقبال ما ارجع و مسكت فاسراء وقفولت لمنى انتوا عايزين تحلوا ببعض استني واهدي شوية هنرجع ع طول بس يارب نجيب الموبايل و طلعت بسرعة وقالت. منى طيب.متتاخروش عشان خاطري ، وروحت قولتها.ماشي لاقيت اسراء.بصالي.لعد ما.مشينا وماشي فسكة غير سكة المطعم اتاكدت ان في حاجة قولتلها هوصلك وارجعلها.

ليه يا ياسر زهقت مني حد يزهق منك انتي يا قلبي انما هي في.حكاية كبيرة اوووي هتبدأ معايا ، هي استغربت وقولتلها هي معاها رقم تليفونك قالتلي اه قولتلها هاتي الخط بتاعك اللي معاها واعمليلها بلوك من الواتس قالتلي لا الخط اللي معاها مش بتاع واتس فكرت كدة قولتلها طيب هاتيه و وصلتها وركنت اديتلها الهارد وانا عارف انها مالهاش فالكمبيوترات و كمان بتخاف من الكهربا وعينت معاها شنطة الاب توب بتاعتي كلها عشان متشكشواكدت عليها مفيش كلام فيس قالتلي و**** مسحتها وبلوك كمان ،

ومشيت و بفتح تليفوني لاقيتها بترن كتير قولتلها ايوة جاي فالطريق اهو قالتلي تعالى بسرعة الحقني قولتلها طيب جاي ، وصلت لاقيتها مش فاهمة فالكمبيوتر اوي وبتقولي الجهاز سقط نسخة والنبي شوفهولي فضلت احاول وفااخر بقولها باستغراب دة مفيش حد ارد لاقيتها بتلطم و بتقطع فوشها يا مصيبتي السودة يا فضيحتي يالهوووي.
وبتولول زي المجانين وانا عامل نفسي مش فاهم وهي مش قادرة تقولي في ايه و عمال امسكها وهي متشنجة ع الارض وطبعا تصنعت الزهق وطلعت الصالة و دخلت المطبخ بعمل لنفسي كباية الشاي عشان امخمخ لها وسكتت وهي عمالة تولول ومقامتش من ع الارض وعمالة تسف فدموعها وتشهنف و انا عامل مش فاهم بس وبكل برود بقولها طيب لما تخلصي اتصلي عليا ردت عليا انتي هتسبني فالمصيبة دي قولتلها انا مش عارف انتي فيكي ايه اصلا
قالتلي بصوت تردد ورجفة مينفعش.

قولتلها طيب لانزل دلوقتي ومش هجيلك الا لما انا ارتاح مش انتي ونزلت رازع الباب ورايا ومش سامع انها بتندهلي او طنشت و نزلت جري
وركبت وكلمت اسراء وقولتلها جوزك فين قالتلي لسة هيجي بعد بكرة قولتلها خلاص ريحي بقي لحد ما يجيلك بس خمس دقايق هتصل تنزليلي الشنطة والهارد قالتلي حاضر و فعلا نزلت لما اتصلت و اديتني الحاجة و مشيت و اول ما روحت لاقيت …………..منى مستنياني تحت بيتي. طلعت من العربية من غير ما اخد الحاجة و اخدتها ودخلنا العمارة وطلعنا وقولتلها في ايه قالتلي انا هحكيلك كل حاجة قولتلها مش تشربي حاجة الاول وفعلا أخدت ا المطبخ ومش فاكر بجد حصل ايه لكن اللي فاكره اني هيجت غ منظرها جامد العيون زرق وحواليهم احمروالمناخير حمراااااا و الخدود والشفايف بقيت تفاح امريكاني وبنعمل لمون روحتبوظت الدنيا وقلعتها العباية اللي لابساها ولاقيتها من غير حاجة خالص و مسكتها رفعتها ع الرخام بتاع المطبخ بعمل بنضفها وايدي نزلت ع كسها ودخلت صباعي فعلا فيها وهي بتقولي يا ياسر حرام عليك اهدى انا فمصيبة

وكلامها متقطع ولاقيتها فجأة بتحضني من رقبتي و بتلف رجليها ع جسمي وانا واقف وهي قاعدة ع الرخام وبتمسكني من زوبري من ع الهدوم واتشنجت زانا ماسكها كدة وجابتهم ودوخنا فبوسة عميقة و قلعت بنطلوني وشيلتها من طيازها ع دراعي و مسكتها ودخلته فيها وهي بنفس الوضع بس بقيت شايلها ع زوبىي وداخل بيها الاوضة بالوضع دة ونيكتها ع السرير وفضلت انيك فكسها بعياوة وقلبتها ع جنبها وبقيت فضهرها وحطيت توبس و دهنته من مية كسها ودخلته براحة فطيزها لحد ما دخل كله وفضلت انيك في طيزها و كسهاا اكتر من ساعة لحد ما جابتهم مرتين وانا بجيب طلعت زوبري وقلعت التوبس ونطرت غ وشها و بوستها من رقبتخا بوسة جااامدة بعضة خفيفة و قومت اخدت دش ولبست الروب و البوكسر و شربت عصير الليمون لاقيته مرر فات عليه ساعة وعملت غيره ليا وليها و لاقيتها غفلت قزلت فرصة انزل السيارة اخد الحاجة واخبيها فالخزنة وفعلا طلعت ماخدتش بالها وهي مغفلة و نمت وانا مطمن نمت ساعتين لاقيتها بتصحيني . بقزة يا يااااسر الحق شوف مين ع البااااااب
قومت و ببص يا مصيبة سودة ومهببة …………

 



مواضيع دات صلة

شارك بتعليقك

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *