اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الثامن

اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الثامن – من اقوى قصص سكس عربية اثارة

 
خرجت من الحمام بعد ما اخدت دوش و كنت بالبوكسر والاقي مها قاعدة ع السرير وعنيها بتدق شرار و بقولها بهزار باينك تعبتي من المرة الاولي او لسة متعبتيش خالص ردت عليا بسرعة وبعصبية غريية كأنها ناوية تقتلني انت ممكن تتجوزني !!!!!!!!!!!

مليون سؤال وسؤال جه فبالي بس سألتها سؤال واحد ، مش فاهمك بتتكلمي ليه كدة يعني و احترمي اسلوبك معايا يا مها احسنلك ردت تاني بهصبية وقالتلي انا عاوزاك ليا لوحدي عاوزاك تبقي جوزي احيييييييه جوزك انتي مجنونة زلا ايه اولا انا مش هتجوز قبل 5 او عشر سنين قاطعتني بسرعة هستناك قولتلها بعصبية عشان قطعت كلامي احم انا مش هتجوزك ولا هتجوز حد من العيلة تماما لاقيتها عميها قادت شرار و قالتلي بصوت عالي ولا هتتجوز خالص وجريت عليا لاقيت فايديها سكينة مسكت ايديها و وقعت مها ع الارض

راحت حطيت السكينة فرجلي من الفخد ووقعت ع الارض و زقيتها برجلي التانية و صوتي علي انتي بتستعبطي يا بنت المتناكة لاقيت اسراء وايمان بدأوا يفوقوا ولاقيت مها جريت ع المطبخ و لاقيتها جايبة سكينة تانية وجارية عليا بيها ودة كله البنتين لحد دلوقتي مش فاهمين في ايه و ممكنوش شافوا دمي اللي.غرق الارض و ومها كل اللي بتبرطمه لا انا ولا غيري هنتهنى بيك محدش يتهنى بيك غيري.

 
اول مامها جات تاني مرة اديتخا برجلي السليمة ضربتها فرجلها وقعت وكانت السكينة جاية فبطني روحت حطيت ايدي تحتها و لاقيت اسراء و ايمان قاموا بسرعة و بيجروا ومسكت اسراء قولتلها بعصبية مشيني من هنا فورا البسي بسرعة ،

ولاقيت ايمان ماسكة اختها و بتضربها و كماخيرها اتكسرت من الوقعة و اغم عليها وانا مكنتش قادر اتحرك و اسراء جت سندتني و انا.طالع ودايخ من الدم اللي نزل وبقول دي اخر مرة هتشوفوني فيا هنا او فاي مكان تاني ، وايمان سابت اختها مغم عليها و مسكتني تسندني مع اسراء و ركبوني العربية و ركبنا و قولت لاسراء هاتي كل حاجتي من فوق انا مش هرجع تاني هناااا و طلعت اسراء ونزلت بعد 5 دقايق و مسكت التليفون و كلمت دكتور محمد جراح و رئيس قسم و فهمته ان انا عاوزه ضروري و عاوز نقل.

دم ضروري وروحت قالي تعالي المستشفي.قولتله انا نص ساعة واكون فالعيادة قاللي خلاص ماشي ودة كله انابالبوكسر ولاقيت اسراء بتقوللي البس الجلابية دي بتاعة جوز عمتك واسعة اوي.عليك ، المهم لبستها وطبعا بقيت متغرقة دم وانا اغم عليا فالسكة و محسيتش بحاجة غير تاني يوم الساعة 10 بليل ولا قيت اختي نايمة جنبي و باين كدة محدش عرفحمدت ربنا طبعا و مسكت اسراءو بنادي.عليها بعلو صوتي اللي مشطالعاصلا و لاقيتها انتبهتلي وفاقت وجات بتبوس ايدي وبتقولي يخليك ليا يا حبيبيانا اسفة مكنتش جنبك ودموعها نازلة منها و قالتلي ايه اللي حصل لدة كله قولتلها مش قادر احكي هنام و لما.اصحي نتكلم قالتلي براحتك و نامت جنبي ع الكرسي .

و فضلت نايمة كدة ة و انا صحيت تاني يوم الساعة 5 العصر الدكتور كان موجود قاللي يا ابني ارحم اختط عمالة كل شوية تعيط عليك بقولها هتبقي كويس طمنها انك فايق وقالها اللي خلاه مش.قادر يتكلم تاثير المخدر واهو هيكون فايق دلوقتي وزي القرد لو عاوزين تمشوا امشوا مش همنعكوا قالت بجد يا كتور و انا مسكتها و بقولكها متقلقيش انا.كويس روحي وهستني هنا يوم كمان

قالتلي لا رجلي ع رجلك قولتلها خلاص اوك نمشي.دلوقتي وقومت لاقيت رجلي اللي فيها الجرح منملة اوي هي ودراعي و اتكشيت لحد ما دراعي فك ورجلي بدات توجعني اخدت بعضي وركبت السيارة بتاعة اسراء و روحنا ع العربية بتاعتي و اسراء بتسالني في ايه وايه اللي حصل قولتلها هعرفك دلوقتي يا ستي انا اتجوظت عرفي وهي شافت المحادثة بيني وبينها وانا بقولها وحشتيني والكلام دة و مراتي بتقولي يوم دخلتنا بقيت انا فقر اختك حادثة و جوز عمتك يتوفي قالت بتهكم انت اتجوزت. طيب.

وهي وشها اتعير قولتلها بصي. انا كان ممكن انام معاها عادي زارميها بس دي بتحبني جدا جدا و لو حصل ايه مش كنت عاوز انام معاها من غير جواز عشان هي اصلا غلبااانة جدا.زيك كدة لو ينفع اتجوزك كنت اتجوزتك و لاقيتها ضحكت كانها.انتصرت وقالتلي طيب ولما.

تعرف ان موزتك الاولى مها.غزتك بسببها ضحكت وقولتلها سيبك ووصلنا العربية و اخدتها و طلعنا فطريقنا للبيت و احنا فالطريق الهانم اتصلت بمحل كباب و كفتة وحمام و جابت 2 كيلو كباب ع كفتة و جوزين حمام محشي وطبق محشي كبير ورق عنب ، و اخدنا فالطريق 3 ساعات بسبب اني ماشي براحتي بفكر هعمل ايه مع مها انا للمعرفة شخصية غريبة كنت بعطي الناي.كلها.الامان المفرط و ساعتها اتغيرت و اتغيرت جامد .

و بقيت اسجل.مع الواحدة كل حاجة يعني نظلت برامج تسجيل مكالمات و موبايل الشغل محدش بيترد عليه منه و جيبت كاميرا ع هيئة مفاتيح عربية استيراد من اليابان وبدأت اصور فيديوهات لما.انام معاهم كوسيلة لما يكون في جركات وسخة زي اللي حصلت المهم انا وصلت البيت بعد ما فكرت اني هعمل كدة و خلاص ولاقيت اسراء جايبالي اكل وابتسمت وقولتلها ربنا يخليكي ليا يا اختي وبستها بوسة خطف من شفايفها و اتصلت بمنى مراتي

و بقولها انا لسة واصل تعالي دلوقتي شقتي قالتلي حاضر وكملت كللمي اختي معايا عاوزة تتعرف عليكي قالتلي انت تؤمر يا سي ياسر و قفلت وقعدت اكلت انا واسراء و لاقيت منى وصلت مكملتش عشر دقايق و لاقيتني قاعد ع السفرا و اختي بتاكلني ودخلت مقزمتش وباستني فخجي و سلمت ع اختي و اختي سلمت عليها جامد و قالتلها حماتك بتحبك و لما لاقيتني مبتحركش بصيت ع أيدي واتخضت و لما وريتها رجلي وانا لابس شورت لاقيتها فضلت تعيط تعيط و تسح،وتعيط و كاني قدامها مسكتها بايدي وبوست راسها وقولتلها انا هنا قالتلي انا

وشي زحش عليك انتي جبتني النهتردة عشان تقولي كدة او تعرفهوني من غير ما تقوللي و كمان اختك هنا عشان حتيةمتكلمنيش مسكت اسراء قولتلها.اقعدي واديها بالقلم ع طيزها فوقيها عشان مفيش حيل انا هديد و حصل و قعدت و حكيتلها ان انا اتخانقت يوم ما كنت راجع ناس بتعاكس اختي و كلنوا كتير وادوني سكينة فرجلي و سكينة فيدي عادي

وردت ع كلامي نظلت تبوس رجلي قولتلها طيب اختي قاعدة قومي كلي معايا لقمة و وبعدين نتكلم اكلنا وشالوا الاتنين الاكل واسراء قالتلي انا هقول لامك و العيلة ان انت اتعورت وخلاص قولتلها اوك و فعلا نزلت اسراء و نزلت بعد ساعة مني بعد مااخدتني فحضنها شوية و لاقيت المكالمات نزلت خلاص تزززززن امي قولتلها انا فالشقة تعالي و العيلة فظرف ساعة كانت متلمية حتب عمتي.جت بس بناتها مجوش حمدت ربنا و قعدنا كلنا ومحكيتش حاجة كاني دايخ و قاغد بالعافية واسراء رجعت معاهم و حكيتلهم اني اتخانقت و واحد طلع عليا

بالمطوة منهم و عورني كدة بس جريوا وفضلوا طول اليوم معايا و امي زعقتلي وقالتلي هتقفلوشقتك من النهاردة و هتعيش معايا من بكرة فاهم قولتلها حاضر و قضيت الاسبوع كله وانا عند امي و بعدها بدات انزل اروح الشغل كلمت منى و خرجنا يومها قعدنا عكافيه وفضلنا نهزر كتير و نضحك وهي متعرفش اللي حصل الحقيقي و طبعا عملت بلوك لارقام ايمان و مها و كمان من الواتس ، و قولتلها انا جايلك بكرة و نقضي مع بعض اليوم لو ينفع قالت انت جوزي تيجي وتؤمر ضحكت و فضلت اهزر معاها ،وعدينا يومنا وجه تاني يوم و روحتلها وجايبلها بوكيه ورد معايا.

و اول ما طلع كانت لابسة قميص نوم ابيض شفاف وعليه روب شفاف و كلوت فتلة و من غير برا و اول ما دخلت عملت صفارة اعجاب ولاقيتها دخلتني واخداني فحضنها كاني ههرب منها و دخلت ع اوضتها و حطيت كل ادواتي و اولهم الجهاز الجديد اللي اشتريته طبعا لازم اجربه و مش باين حاجة منه و بقلعها الروب و مسكت شفايفها الرفيعة الرقيقة اللي واخدة وضع البوس ع طول دي وجننتني و انا عامال ابوس فشفايفها و وامص فلسانها وتمص فلساني وايدي ع بز من بزازها وايدب التانية عند كسها و فضلت ادعك فيها لحد ما مسكت رقبتها بشفايفي

و لساني وفضلت ابوس فرقبتها وهي خلاص بتسح و مسكت زوبري من فوق الهدوم و نزلت القميص لتظهر حلماتها الوردية والكبيرة مع انتصابها لفوق جننتني ونزلت ارضع فيها زي العيل الصغير وهي عمالة تتأوه ومشوقادرة و انا مش ستيب بزازها الاتنين مص و عض ولحس وسيبتهم و قللبتها هي تمصلي و لاقيتني دة كله لابس اللنطلون وضحكت وقلعت وبقينا فوضع69 و انا بقلعها.الكلوت الفتلة انا.اتصدمنت من حلاوة كسها ابيض و ناعم زي.السيراميك وكمان احلى من ملمس الحرير و لونه من النص احمر و حوليه لون وردي خفيف ومسكت فضلت اكل مش هقول كنت بمص ولا بلحس انا كنت باكل وبعض وبنيك بلساني وبصباعي وهي عمالة تتاوه اااااااااااااااه

و انا مش سايبها ابدا ولا هسيبها دى ملكة جمال ع الارض مسكتها وقلبتها اول ما لاقيت زوبري بقي حديدة من مصها و ظبطته ع كسها بالظبط و قعدت عليه فوضع الفارسة و ضلت تنط و تصوت و تتأوه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اوي كمان كمان ، وانا ماسك فبزازها ،هي بس مدخلتش غير نصه بس و انا اصلا مش هقدر انيك كتير بسبب رجلي و لكني قلبتها ومسكت فضلت انيك فيها جامد و لاقيتها بغد ما كانت واخده عليه بقيت بتشهق.فكل مرة بدخله كان روحها بتروح وترجعلها تاني وفضلت انيك اكتر فيها لحد ما نزلت جواها ولاقيتها بتبعدني عنها وبتقول ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف اووووووووووووووف لبنك سخن اوي دة ولعلي كسي و نمنا جنب بعض ساعتين زقزمت اخدت دش و سيبتها وروحت ع امي ع ااساعة عشرة بليل ملاقيتش حد بتصل بامي مرديتش لاقيت اسراء.رنيت عليا اكتر من 30 مرة و لاقيت رسايل غ.الواتس واول ما فتحتها اتجننت
ايه دة ازااااااي ……………………………

 




 

 

مواضيع دات صلة

شارك بتعليقك

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *