اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الخامس

اروع قصص سكس محارم العائلة اساس للمتعة – الجزء الخامس

الاقي صوت اسراء وبتضحك و صوت راجل معاها من ورا الباب انا مش مخنوق بس عاوز اعلم عليها دخلت بشويش بشويش ولاقيتها بتتكلم التليفون وفاتحة الاسبيكر مسكت التليفون بتاعها من ضهرها لاقيته جوزها سكتت و اديتلها التليفون وسيبت المايوه و نزلت البحر عقبال ما هي تخلص براحتها

فضلت ترن ع تليقون لاقيته مقفول ما انا قافله اصلا من قبل ما نوصل الخط التاني مع والدتي بس وهو المفتوح عشان العب عليه براحتي فضلت قاعد ع البحر و غفلت كمان ع البحر وروحت فالنوم تماما اصحي ع واحد بيصحيني من الأمن الساعة 8 بليل صحيت وفوقت وفضلت قاعد مكاني حوالي ساعة قومتبقي قولت اروح الاوضة ومنها اخدها ونروح نتعشي و انا فالطريق الاقي الامن بيقولي حضرتك كويس اقولهم في ايه

قالولي لا حضرتك تيجي معانا انا اتخضيت قولتلهم في ايه بزعيق ونرفزة قولولي في ايه فهموني حاجة قالولي ما نعرف حاجة غير ان اختك مغم عليها وفالعيادة و قالت ان في حاجة حصلتلك وانك مش باين من بعد الظهر اليوم جريت بسرعة ع العيادة وروحت العيادة لاقيت اختي فايقة بس عنيها منفخة و باينها كانت بتعيط جامد ولاقيت عنيها ضحكت بعد ما كانت ضايعة ولاقيتها بتنده اسمي وتقول اخويا جه واتجنتت واخدتها من العيادة بسندها وديتها الاوضة اتصلت بالفون وجيبت اكل لينا و بكلمها ليه دة كله قالتلي خوفت تسيبني قولتها انتي جيتي مع راجل مش هيسيبك لوحدك ويمشي.

قالت ربنا يخليك ليا قولتلها ايه اللي خلاكي تفتحي التليفون قالتلي انا مقفلتزش زانت عارف اني مكنتش قادرة ونايمة لاقيته اتصل اعمل ايه لازم ارد عليه وابان طبيعية بس انت قطعت كلامها قولتلها انا قولت انزل تخلصي براحتك و بعد كدة هرجع بس غفلت ع الشط قالتلي بجد يا ندل طيب كنت قافل تليفونك انا خوزززفت اوي عليك قزلتلها انا قافله من ساعة ما ركبنا العربية وجايين هنا قالتلي اومال شغال ازاي عليه طول الوقت

قولتلها اكيد في شريحة بس دي للنت محدش معاه الرقم خالص قالتلي طيب ليه قولتلها عشان انا اصلا مش حافظه وشها بدا يفك وتضحك قولتلها كان عاوز ايه الخول دة قالتلي كان عاوز يكلم عياله قولتله انا مع اخواتي فالبيت راح فضل يتكلم ع عيلته وكنت بضحك ع كلامه كانه يضحك بس مكنتش طايقاه قولتلها طيب هقزلك موضوع ولاقيت الباب خبط خدمة الغرف فتحت واد جايب الاكل اللي طلبته طبقين جمبري و طبق رز و طبق لحوم باردة

و طبق خضار و ازازة بيرة جيبتها ومشي الراجل واديته 20جنيه و قولتله المرة الجاية ظبط احسن من كدة هظبطك زيادة قاللي تمام يا برنس قفلت الباب و قولتلها بصي الاكل دة عشان تعوضي قالتلي ماليش نفس قولتلها كدة هاكلك بايدي يعني عمتا بدأت اشربها الشوربة و هي تشرب و بعد كدة قولتلها عاوز اكل بقي قالتلي استني فتحت اطباق الجمبري طبق صينيه فضلت تفصصهولي والتاني محمر اكلت معظمه تقريبا ما اكليتش غير 3 وحدات بالعدد و اطلنا انا وهي لحمة باردة وشبعنا ع الاخر .

ونمنا انا وهي من غير ما نعمل حاجة انا برضه خايف عليها صحيت بدري روحت الصيدلية من بدري وجيبت مريم يزحلق عشان كنت ناوي بقي انيك طيزها انا مبحبش كدة بس اللي يشوفها يا جماغة يعذورني دي احلي من ايطيز شوفتها فحياتي تكويرتها دي تجنن عمتا روحت بالكريم لاقيتها صحيت و لبست المايوه كمان و قالتلي دة اللي اتفقنا عليه قولتلها اومال غاوزاه اسلامي ضحكت قالتلي لا بس مش للدرجة دي يعني

و ضحكت بطريقة جنسية لاقيتها بتبص عليا ومبحلقة جامد قولتلها في ايه قالتلي انت بتاعك واقف ع طول يا ابني ارحم نفسك شوية قولتلها من اللي اكلناه امبارح وضحكنا روحت قولتلها بقولك ايه هو احنا هنفضل كدة كتير قالتلي ايه عاوز ايه قولتلها يا تخسسي طيزك دي يا هنيكها قالتلي لا اخسسها قولتلها وانا هنيكها بقي قالتلي لالالا مينفعش مش هعرف ولا ينفع اصلا قولتلها بقولك ايه بصت بسنة خضة متقلقيش لو حسيتي بتعب مش هتحصل.،

انا جايب كريم ب250جنيه متخصص للموضوع دة وانتي بتقولي.لا ضحكت باعلي صوت ومسخرة عمتا عدى اليوم كله من غير اي حاجة نزلنا البحر و اتغدينا فالمطعم الخاص زروحنا سفاري ليلي و رجعت هلكان ومبسوط جداااااااا روحت كنت هدخل الحمام قالتلي لا استنى انا الاول قولتلها طيب دخلت الحمام واخدت دش وطلعت و طلعت عادي جدا لابسة الروب دخلت الحمام اخدت دش لبست بوكسر بس و طلعت بتاعي كان نايم طلعت لاقيت قميص نوم موووف ع جسمها الابيض مش مداري حاجي لابسة برا موف فاتلة و الاندر برضه فاتلة يعني مفيش حاجة متدارية اصلا بتاعي وصل لذروته من المنظر لوحده ولاقبتني جريت عليها جريت ع الناحية التانية .

وضحكت روحت قعدت ع السرير وقولتلها اعمليلي strip show قالتلي تؤ قومت هليها بتجري روحت جريت زراها لحد ما مسكتها قولتلها عارفة هيحصل فبكي ابه قالتلي تؤ بضحكة مايصة ع الاخر و روحت شتيلها و رميتها بعزم قوتي علي السرير ومسكتها فضلت ارضع شفايفها و لسانها وهي خلاص فعالم تاني و مسكت زوبري من البوكسر وقالتلي وطلعته وبتحكه بايديها و وروحت مسكت لعبت فشعرها و نزلتها تمصه فضلت تمص المرة جي كانها ممصيتش قبل كدة خليت اعصابي كلها تسيب

ونمت ع السرير من مصها ورضعت منه كتير وصوتها وهي بتمصه كانها مش هنسيبه طول عمرها الي ان لاقيتها سابيته ومسكتني بتقولي متسبنيش قولتلها عينيا زقيتها ع السرير و وقلعتها القميص بس قطعت الاندر الفتله هو و البرا الفتلة بعنف من عليها علموا ع بزازها الجامدة وكسها وفجاة وبدون مقدمات فرشت كسها بزبري و فضلت انيك فيها وهي تتأوووووهو تصوووت وكانها محرومة ومحسيتش باي حاجة الا معايا وكاني اول مرة بنيكها فضلت ع كدة اكتر من ربع ساعة وببجل فالاوضاع لحد ما لاقيتني هنزل

قولت اخليني اعمل اللي نفسي فيه جيبت الكريم و بدات ادهن بيه زوبري و دهنتلها طيزها كمان كويس وفالخرم و فضلت ادخل صباعي الصغير واحدة واحدة و بعدها الصباع الكبير و بعدها صباعين دة كله بصويت مخلي الاوضة كانها حفلة نيك و انا خلاص هعملها يعني هعكلها وتبوس فرجلي مش دلوقتي ارحمني لحد ما حطيت كريم تاني وحاولت 3 صوابع كانت هتموت مني وروحها بتتسحب وعمالة تزوق فايدي بايديها بس انا دماغي صرمة هعملها يعني هعملها و لحد ما لاقيت 3 صوابع بقيت تتأوه براحة حطيت كريم تاني ع زوبري و حطيت كريم تاني غ خرمها وجيبت من ميتها اللي بقيت مغرقة الدنيا اكتر من الاول و بدات احك زبري بطيزها واحاول ادخل الراس برضه مش قابل ادخله و ضغطت سنة .

لاقيتها صوت صويتة جننتني روحت دخلت الراس طاملة و فضلت احاول براحة لحد ما حسيت انها جابت اخرها طلعته ولاقيتها هتنام دخلته فكسها وصوتت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ارحمني اووووووووووووووف وبسرعة عشان اصلا كنت ع اخري وهننزل وادخله واخرجه باقصي سرعة وجيبتهم كلهم في كسها وو لاقيتها قفلت عنيها وناااامت و سيبتها ودخلت انضف نفسي و استحميت و لبست البوكسر و اخدها فحني ونمت جنبها صحينا بعد الساعة 12 الظهر

اخر يوم لينا روحنا عالغدا انغدينا و ظبطنا ونزلنا البحر وانا طول الوقت بضحك من منظرها بصراحة ماشية كان عندها تسلخات ومش قادر امسك نفسي من الضحك طبعا عشان تعرف تكش براحتها لبست جينز ضيق وانا اضحك عدينا اليوم ومعملناش حاجة خالص غير الضحك والهزار ونمنا فحضن بعض لاقيتها صحيت تاني يوم يدري وضبت الشنط و سابت لنفسها وليا غيار وطق عرفت انها نفسها فنيطة سريعة قبل كا نكشي وحققتهالها يس فالبحر اه فالبحر مسكتها ولبستها المايوه دخلنا فحته غويطة شوية و دخلتها

وهي وشها اية ورجليها حوليا وارفعها وانزلها براحة براحة لحد ما قعدنا ساعتين فالمية ما المية جامدة اوووي و طلعنا روحنا غ الاوضة اخدنا دوش ولبسنا وروحت حاسبت و و خرجنامن الفندق وطول الطريق هزار وصحك وصلتني وروحت هي وطلعت اطمتت عليها انها وصلت وجيت وكانت الساعة 10 بليل و طبعا حطيت هدومي تتغسل كلها فالغسالة و نمت.

صحيت الصبح فتحت الموبايل بقي و استلقي وعدي من مها وايمان و رنا وفتحت لاقيتناس كتير متصلة متنسوش اني اصلا كنت مشهور فشغلي فالتصوير بس المشكلة رسالة جت من رنا قريتها و استعجبت جامد بتقولي انا اتطلقت انا قريتها واتجننت انا لسة الخميس وممكن افضل االنهاردة ايم عشان مش قادر بس اتصلت عليها اول حد واتطمنت قولتلها حصل ايه قالتلي انت اللي حصلت انا اتخضيت اكتر وبرد وبقولها انتي اكيد اتجننتي احنا منجزش لبعض احنا اخوات فالرضاعة عارفة بس مش قادرة اخليه يلمسني لمسته بتشوكني

يا ياسر قولتلخا كيب اهدي اخدتي صورك قالتلي اه وانت مكنتش هناك قولتلها معلش كان عندنا فرح فالبلد و سكتت و قالتلي غلوزة اشوفك قولتلها اوك تحبي نتقابل فين قالتلي تعالالي البيت قولتلها نعم قالتلي اومال قولتلها كنت بفكر فمكان عام قالتلي انا مش عاوزة غير حضنك سكت واتنهدت قولتلها لا تعاليلي شقتي انا قالتلي حاضر قالتلي ساعة واكون عندك ومرت الساعة واتصلت جيبت بيتزا بابا جونز حجم عائلي و قفلت و راحت جت لاقيتني قاعد مستنيها ناكل سوا لا مش جعلنه قولتلها هناكل سوا اكلنا كل واحد قطعتين وبعد كدة حطيتها فالتلاجة

و قعدنا واخدتني فحضنها وشبه نامت وفضلت ع الوضع دة انا بلعبلها فشعرها وهي نامت بجد عدى ساعة وفاقت بتقولي متبعدنيش عنك هعيشلك خدامة وبس انا الامان اللي بحسه وانا فحضنك عمري ما حسيته فعمري كله حتي ابويا مقدرش يحسسني باللي انت حسستهوني وانا مستعرب بصراحةىاحنا بقالنا سنين نعرف بعض هو الناس كلها بدات تتغير من ساعة ما دخلت الشغل دة . كمان بدات احس اني بعيش من اول وجديد انا مش جميل ولا بارع الجمال يميزني حاجات بسيطة .

ولكني اكتشفت انها مؤثرة لدرجة جعلت انثى مثلها لها من العالم كل ما تشتهيه خاتم من كلامنا فمرة واحدة و كمان هي نيكة واحدة اهم حاجة بوستها من جبينها قولتلها جوزك بيعمل ايه قالتلي بس متقولش جوزي ، روحت رديت بصوت عنيف ولتلها نا سالتك سؤال ردت بصوت مبحوح وكسور عمال يتحايل عليا و ع بابا يرجعني وقلتله لا رديت قولتلها ارجعي ارجعيله وانا هفضل جنبك قالتلي بجد. وابتسمت علامة السرور والبهجة وقالتلي خلاص يبقي ليا طلب قولتلها اؤمريني علوزة منك طلب كبييير وجرس الشقة رن ايه دة محدش بيرن خالص امي الوحيدة اللي بتيجي من غير ميعاد ولو جت بتقولي قبلها بيوم انما حد يجرس ايه دة دة في صوت هبد ع الباب دخلت طلعت السلاح من الاوضة و طلعت ناحية الباب و دة كله ورنا متشعلقة فيا والاقي مين …………………


 

مواضيع دات صلة

شارك بتعليقك

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *